Digitalni marketing

Imate web stranicu i zanima vas kako da povećate prodaju vaših proizvoda ili usluga? Svakako jedna od najboljih strategija je koristeći digitalni marketing, iz nekoliko jednostavnih razloga:

✔ on je relativo jeftin
✔ vidljiv je i jasan rezultat marketinških kampanja
✔ brza i lako dostupna posjećenost na vašoj stranici

Danas bez jasnog i ciljanog ulaganja u marketing, teško da možete bilježiti rast kakav priželjkujete. Digitalni marketing je niz dostupnih online alata koji pomažu da vaš proizvod ili usluga budu prepoznati i prikazani široj populaciji, pri čemu se može vidjeti ciljani efekt vaše kampanje.

Ono što radimo u tom smislu je:

✔SEO optimizacija
✔Google Analytics
✔Google Ads oglašavanje
✔Oglašavanje putem društvenih mreža (Facebook, Instagram, Youtube, Linkedln)
✔Email marketing

Zatraži ponudu

SEO optimizacija ili search engine optimization – je skup tehničkih stvari koje radimo na web stranici kako bi se sama stranica što bolje pozicionirala na popisu rezultata pretrage, sve u svrhu kako bi je pretraživači lakše pronalazili.

Google Ads oglašavanje – pomoću njega postižemo da vaša web stranica ili web trgovina bude visoko pozicionirana na Google tražilici prema ciljanim postavkama po pretragama ključnih riječi. To je pay per click kampanja, odnosno plaćate samo za rezultate kao što su klikovi na vašu web-lokaciju ili pozivi prema vašoj tvrtki.

Razlog zbog kojeg koristimo društvene mreže u smislu marketinga je zato što želimo ispričati priču o proizvodu, brendu ili usluzi kroz jedan osobniji pristup na ciljanu publiku te na taj način ostvariti sa njima interakciju.

Facebook oglašavanje – oglašavamo vas na najvećoj društvenoj platformi koju koristi više od 1,69 milijardi ljudi. Facebook najviše koristimo kada želimo dovesti ljude na vašu stranicu, odnosno povećati broj posjeta same stranice.

Instagram je vizualni medij, a slika govori tisuću riječi, stoga je savršen način reklamiranja vizualno atraktivnog sadržaja. Ukoliko imate neki proizvod, Instagram je odlična društvena mreža za razvijanje brenda proizvoda. Targetiranim oglasima možemo doći do velikog broja ljudi, a samim Instagramom razviti od proizvoda jednu lijepu priču.

Youtube – je druga najpopularnija tražilica na svijetu nakog Google-a. Oglašavanjem na ovoj platformi izuzetno precizno targetiramo korisnike na toj platformi po njihovim interesima, ključnim riječima, remarketingu i demografiji.

Sada dolazimo do najbitnije stavke na vašoj stranici, kako ćemo to sve pratiti?

Google Analytics – je jako koristan alat koji nudi Google za praćenje i analiziranje detaljne statistike o posjetama na vašoj web stranici. Izvještaje koje možemo dobiti iz Google Analyticsa govore koliko ste imali posjeta, odakle dolaze vaši posjetitelji, što pretražuju, koliko se zadržavaju, te koji segmenti vaše stranice su najposjećeniji.

Ukoliko želite saznati što možemo učiniti za vašu kampanju zatražite ponudu.

Zatraži ponudu